karar almışlardır
yazılı karar almadan yapamazlar
ilk saat yok yazılınca geç oluyor zaten
çok dert etme
not: uzun uzun dilekçe ver vs diyenler olmuş
arkadaşlar buras Türkiye 😃
çok dert ediyorsan velinle git devamsızlığını sildir,geçen sene öğrenciler yok yazıldı da ne oldu
bakan çıktı devamsızlıktan kalma iptal dedi oldu bitti 😂
komple kaldırsalar da gençler de rahat etse keşke
o zaman da anne babalar okulu basar,okul çağında öğrenciyi evde istemiyoruz ,başımıza ekşiyorlar diye pankart açarlar 😊