• 21-09-2022, 00:13:54
    #28
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hayat size her zaman bir baba vermeyecek ve bunu ne kadar erken öğrenirseniz o kadar iyidir.

    şu sözü de yazmak istiyorum bence an'a uyumlu.

    -Zor zamanlar güçlü insanları;
    güçlü insanlar iyi zamanları;
    iyi zamanlar zayıf insanları;
    zayıf insanlar da zor zamanları yaratır!
    hocam babam umrumda değil açıkcası para göndersin yeter sevmiyor belli yani
  • 21-09-2022, 00:14:04
    #29
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hayat size her zaman bir baba vermeyecek ve bunu ne kadar erken öğrenirseniz o kadar iyidir.

    şu sözü de yazmak istiyorum bence an'a uyumlu.

    -Zor zamanlar güçlü insanları;
    güçlü insanlar iyi zamanları;
    iyi zamanlar zayıf insanları;
    zayıf insanlar da zor zamanları yaratır!
    Bende Ondan Bahsediyorum hocam varken değerlendirsin, olmadığı vakit zaten başının çaresine bakacak elbet
  • 21-09-2022, 00:16:24
    #30
    yigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ilçeye gidiyorum okumak için part time iş bulmam çok düşük ayrıca bakamıcaksa doğurmasaydı
    Anladığım kadarıyla annen baban ayrı annen iştirak nafakası alır onu da sana vermek zorunda 18 yaşına girdiğinde de sen dava açarsın ama hiç boşuna açma kazanman çok zor.

    Dediğim gibi birine güvenip yaşarsan 3 gün sonra açıkta kalırsın sadece doğurdu diye kimse kimseye bakmak zorunda değil.
  • 21-09-2022, 00:18:26
    #31
    nirata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladığım kadarıyla annen baban ayrı annen iştirak nafakası alır onu da sana vermek zorunda 18 yaşına girdiğinde de sen dava açarsın ama hiç boşuna açma kazanman çok zor.

    Dediğim gibi birine güvenip yaşarsan 3 gün sonra açıkta kalırsın sadece doğurdu diye kimse kimseye bakmak zorunda değil.
    hocam velayetim babamda fakat ben babaannemlerde yaşıyorum benim herhangi bir masrafım yok annemin zaten parası yok bide ona yük olamam 12.sınıfta zaten çok yük olmiyim diye okulu dershaneyi bıraktım ona rağmen şuan yaptığı babalık değil yani
  • 21-09-2022, 00:20:59
    #32
    yigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam velayetim babamda fakat ben babaannemlerde yaşıyorum benim herhangi bir masrafım yok annemin zaten parası yok bide ona yük olamam 12.sınıfta zaten çok yük olmiyim diye okulu dershaneyi bıraktım ona rağmen şuan yaptığı babalık değil yani
    Hep mi böyleydi hocam, sonradan mı oldu
  • 21-09-2022, 00:22:02
    #33
    Gerçekten istiyorsan, kendi başında başarabilirsin.
  • 21-09-2022, 01:02:28
    #34
    Üyeliği durduruldu
    insanlar babasıyla geçinemiyor bile babayı dava etmek saçmalık..

    Telefonumda Beni arayanın babam olması için tüm servetimi verirdim.
  • 21-09-2022, 01:08:49
    #35
    macrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insanlar babasıyla geçinemiyor bile babayı dava etmek saçmalık..

    Telefonumda Beni arayanın babam olması için tüm servetimi verirdim.
    Her baba aynı değildir aynı davranmaz aynı sevgiyi ve ilgiyi göstermez kimisi sever canından ötedir evladı kimisi evlat yerine bile koymaz umursamaz yardımcı olmaz.
    Bu arada Allah rahmet eylesin.
  • 21-09-2022, 01:28:59
    #36
    Bence babanız sizi kendi ayaklarınız üzerinde durmayı öğrenmeniz için ev tutmuyor ve ben düşünüyorum ki hiçbir baba kendi evladını sebepsiz yere başkasına muhtaç bırakmaz.