nirata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladığım kadarıyla annen baban ayrı annen iştirak nafakası alır onu da sana vermek zorunda 18 yaşına girdiğinde de sen dava açarsın ama hiç boşuna açma kazanman çok zor.

Dediğim gibi birine güvenip yaşarsan 3 gün sonra açıkta kalırsın sadece doğurdu diye kimse kimseye bakmak zorunda değil.
hocam velayetim babamda fakat ben babaannemlerde yaşıyorum benim herhangi bir masrafım yok annemin zaten parası yok bide ona yük olamam 12.sınıfta zaten çok yük olmiyim diye okulu dershaneyi bıraktım ona rağmen şuan yaptığı babalık değil yani