hocam velayetim babamda fakat ben babaannemlerde yaşıyorum benim herhangi bir masrafım yok annemin zaten parası yok bide ona yük olamam 12.sınıfta zaten çok yük olmiyim diye okulu dershaneyi bıraktım ona rağmen şuan yaptığı babalık değil yani
Hep mi böyleydi hocam, sonradan mı oldu