yigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ilçeye gidiyorum okumak için part time iş bulmam çok düşük ayrıca bakamıcaksa doğurmasaydı
Anladığım kadarıyla annen baban ayrı annen iştirak nafakası alır onu da sana vermek zorunda 18 yaşına girdiğinde de sen dava açarsın ama hiç boşuna açma kazanman çok zor.

Dediğim gibi birine güvenip yaşarsan 3 gün sonra açıkta kalırsın sadece doğurdu diye kimse kimseye bakmak zorunda değil.