• 21-09-2022, 00:04:17
    #19
    yigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17 yaşındayım kolumda platin var sanayidemi çalışayim hani babamın durumu olmasa neyse dicem de var yani
    Babanız ne iş yapıyor
  • 21-09-2022, 00:05:40
    #20
    Bizim toplumda böyle bir şey var Aile çocuğa bakmalı vs. ama Batı toplumunda böyle bir durum çok az adamlar okuyacaksan çalış paranı kazan oku diyor.
    bence mantıklı,

    Babamın patronu milyonluk adam oğlunu ABD gönderdi 1 kuruş yollamıyor çocuğa, çocuk hem okuyor hem orada çalışıyor.
    Bu acımasızca gelebilir ama çetin ceviz bireyler yaratma yolunda çok doğru bir adım doğrusu.

    Gerçekten severek okumak isteyen bir birey önüne hangi engel konursa konsun okur ( dağda çobanlık yapanları düşün.)
    ve bu sınavı da geçerse birey mesleğinde süper star olur
  • 21-09-2022, 00:07:23
    #21
    Parası var vermiyor ise yüzsüzlüğün alemi yok demekki seni istemiyor sende kendi başının çaresine bakıcaksın hayat böyle birşey.

    Seni istemeyene parazit gibi yapışmak yerine 17 yaşındasın daha her türlü çalışıp okursun.

    Not: zamanında 15 yaşında evden kaçmış biri olarak yazıyorum. Parazit gibi yaşasam şuan durumum çok çok iyi olurdu
  • 21-09-2022, 00:08:25
    #22
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babanız ne iş yapıyor
    bölge müdürü
  • 21-09-2022, 00:10:21
    #23
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim toplumda böyle bir şey var Aile çocuğa bakmalı vs. ama Batı toplumunda böyle bir durum çok az adamlar okuyacaksan çalış paranı kazan oku diyor.
    bence mantıklı,

    Babamın patronu milyonluk adam oğlunu ABD gönderdi 1 kuruş yollamıyor çocuğa, çocuk hem okuyor hem orada çalışıyor.
    Bu acımasızca gelebilir ama çetin ceviz bireyler yaratma yolunda çok doğru bir adım doğrusu.

    Gerçekten severek okumak isteyen bir birey önüne hangi engel konursa konsun okur ( dağda çobanlık yapanları düşün.)
    ve bu sınavı da geçerse birey mesleğinde süper star olur
    Kişisel birşey, Hayırlı evlatla hayırsız evlat olayı gibi, Hard babalık yapmaya gerek yok, ezilsin öğrensin diye
    imkan varken destek çıkıp, çocuktada o kapisite varsa zaten işinin başınada geçer rahatta yönetir hocam
    Elde avuçta varken ve bol bol ken, ezilsin görsün diye kısmak Yerine göre saçmalık, Vakit kaybı.
    Bu Kapitalist sistemde En dibi görmeye gerek yok, iyi durumda ve yüksekte imkan var o imkanları değerlendirmek daha iyi
  • 21-09-2022, 00:11:14
    #24
    Danışman
    Merhabalar.
    Size verilen bir vaat zamanı geldiğinde yerine getirilmediği için dava açabilirsiniz. Bunda bir problem yok. Ama olay aile arasında yaşandığı için sonuca gitmek zor olacaktır. Eğer bu vaadin gerçek olduğunu tanık, yazılı delil vs. ile ispat edebilirseniz vaadin yerine getirilmesini sağlayabilirsiniz. Ama aile içinde bu şekilde bir davranış size olumlu sonuçlar getirmeye bilir. Kaş yaparken göz çıkarabilirsiniz. Kolay gelsin. Umarım gönlünüze göre bir sonuç alırsınız.
    İyi forumlar
  • 21-09-2022, 00:11:51
    #25
    nirata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parası var vermiyor ise yüzsüzlüğün alemi yok demekki seni istemiyor sende kendi başının çaresine bakıcaksın hayat böyle birşey.

    Seni istemeyene parazit gibi yapışmak yerine 17 yaşındasın daha her türlü çalışıp okursun.

    Not: zamanında 15 yaşında evden kaçmış biri olarak yazıyorum. Parazit gibi yaşasam şuan durumum çok çok iyi olurdu
    hocam ilçeye gidiyorum okumak için part time iş bulmam çok düşük ayrıca bakamıcaksa doğurmasaydı
  • 21-09-2022, 00:12:41
    #26
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişisel birşey, Hayırlı evlatla hayırsız evlat olayı gibi, Hard babalık yapmaya gerek yok, ezilsin öğrensin diye
    imkan varken destek çıkıp, çocuktada o kapisite varsa zaten işinin başınada geçer rahatta yönetir hocam
    Elde avuçta varken ve bol bol ken, ezilsin görsün diye kısmak Yerine göre saçmalık, Vakit kaybı.
    Bu Kapitalist sistemde En dibi görmeye gerek yok, iyi durumda ve yüksekte imkan var o imkanları değerlendirmek daha iyi
    Hocam hayat size her zaman bir baba vermeyecek ve bunu ne kadar erken öğrenirseniz o kadar iyidir.

    şu sözü de yazmak istiyorum bence an'a uyumlu.

    -Zor zamanlar güçlü insanları;
    güçlü insanlar iyi zamanları;
    iyi zamanlar zayıf insanları;
    zayıf insanlar da zor zamanları yaratır!
  • 21-09-2022, 00:13:31
    #27
    yigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ilçeye gidiyorum okumak için part time iş bulmam çok düşük ayrıca bakamıcaksa doğurmasaydı
    Profil fotografnız çok manidar. umarım çözüm bulursunuz.