Parası var vermiyor ise yüzsüzlüğün alemi yok demekki seni istemiyor sende kendi başının çaresine bakıcaksın hayat böyle birşey.
Seni istemeyene parazit gibi yapışmak yerine 17 yaşındasın daha her türlü çalışıp okursun.
Not: zamanında 15 yaşında evden kaçmış biri olarak yazıyorum. Parazit gibi yaşasam şuan durumum çok çok iyi olurdu
hocam ilçeye gidiyorum okumak için part time iş bulmam çok düşük ayrıca bakamıcaksa doğurmasaydı