Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim toplumda böyle bir şey var Aile çocuğa bakmalı vs. ama Batı toplumunda böyle bir durum çok az adamlar okuyacaksan çalış paranı kazan oku diyor.
bence mantıklı,

Babamın patronu milyonluk adam oğlunu ABD gönderdi 1 kuruş yollamıyor çocuğa, çocuk hem okuyor hem orada çalışıyor.
Bu acımasızca gelebilir ama çetin ceviz bireyler yaratma yolunda çok doğru bir adım doğrusu.

Gerçekten severek okumak isteyen bir birey önüne hangi engel konursa konsun okur ( dağda çobanlık yapanları düşün.)
ve bu sınavı da geçerse birey mesleğinde süper star olur
Kişisel birşey, Hayırlı evlatla hayırsız evlat olayı gibi, Hard babalık yapmaya gerek yok, ezilsin öğrensin diye
imkan varken destek çıkıp, çocuktada o kapisite varsa zaten işinin başınada geçer rahatta yönetir hocam
Elde avuçta varken ve bol bol ken, ezilsin görsün diye kısmak Yerine göre saçmalık, Vakit kaybı.
Bu Kapitalist sistemde En dibi görmeye gerek yok, iyi durumda ve yüksekte imkan var o imkanları değerlendirmek daha iyi