Bizim toplumda böyle bir şey var Aile çocuğa bakmalı vs. ama Batı toplumunda böyle bir durum çok az adamlar okuyacaksan çalış paranı kazan oku diyor.
bence mantıklı,
Babamın patronu milyonluk adam oğlunu ABD gönderdi 1 kuruş yollamıyor çocuğa, çocuk hem okuyor hem orada çalışıyor.
Bu acımasızca gelebilir ama çetin ceviz bireyler yaratma yolunda çok doğru bir adım doğrusu.
Gerçekten severek okumak isteyen bir birey önüne hangi engel konursa konsun okur ( dağda çobanlık yapanları düşün.)
ve bu sınavı da geçerse birey mesleğinde süper star olur