adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kişisel birşey, Hayırlı evlatla hayırsız evlat olayı gibi, Hard babalık yapmaya gerek yok, ezilsin öğrensin diye
imkan varken destek çıkıp, çocuktada o kapisite varsa zaten işinin başınada geçer rahatta yönetir hocam
Elde avuçta varken ve bol bol ken, ezilsin görsün diye kısmak Yerine göre saçmalık, Vakit kaybı.
Bu Kapitalist sistemde En dibi görmeye gerek yok, iyi durumda ve yüksekte imkan var o imkanları değerlendirmek daha iyi
Hocam hayat size her zaman bir baba vermeyecek ve bunu ne kadar erken öğrenirseniz o kadar iyidir.

şu sözü de yazmak istiyorum bence an'a uyumlu.

-Zor zamanlar güçlü insanları;
güçlü insanlar iyi zamanları;
iyi zamanlar zayıf insanları;
zayıf insanlar da zor zamanları yaratır!