insanlar babasıyla geçinemiyor bile babayı dava etmek saçmalık..
Telefonumda Beni arayanın babam olması için tüm servetimi verirdim.
Her baba aynı değildir aynı davranmaz aynı sevgiyi ve ilgiyi göstermez kimisi sever canından ötedir evladı kimisi evlat yerine bile koymaz umursamaz yardımcı olmaz.
Bu arada Allah rahmet eylesin.