• 11-09-2022, 22:30:42
    #1
    Ön edit:
    12.09.2022 Randevuya gidip bilet gösterdim başvurdum.
    16.09.2022 Bugün basımı yapıldı, ayın 15'inde sadece bir kez arayıp tekrar aciliyet bildirdim.
    19.09.2022 Pasaport elime ulaştı.

    Arkadaşlar pasaportu daha hızlı bastırmak için yurtdışına çıkacağınızı belirtmeniz gerekiyor bilet ile vs, daha önce pasaport çıkartırken biletini gösteren varsa memur sadece bakıp not mu alıyor yoksa doğruluğu veya geçerliliği kontrol ediliyor mu, aklımda randevuya gitmeden başka bir ülkeye bilet alıp 24 saat içinde tekrar iptal ettirmek var mantıklı mı sizce?
  • 11-09-2022, 22:34:24
    #2
    Ben 1 hafta içinde aldım
    Tek yaptığım randevuda Gideceğimi aciliyetimin olduğunu belirten bir dilekçe yazmak oldu ve 3 gün sonra 199 mu neydi orayı arayıp birkez daha belirtim durumun aciliyetini vs
    Fakat bilet vb birşey göstermedim randevuda ki ilgilenen kişiye aciliyetimi anlatıp dilekçemi yazdım
  • 11-09-2022, 22:36:06
    #3
    buykpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 1 hafta içinde aldım
    Tek yaptığım randevuda Gideceğimi aciliyetimin olduğunu belirten bir dilekçe yazmak oldu ve 3 gün sonra 199 mu neydi orayı arayıp birkez daha belirtim durumun aciliyetini vs
    Fakat bilet vb birşey göstermedim randevuda ki ilgilenen kişiye aciliyetimi anlatıp dilekçemi yazdım
    Sebebini vs sormadılar mı hocam, bazı arkadaşlar randevudan sonra twitter üzerinden yazmışlar nvi hesabına öyle hızlı bir şekilde gelmiş belki öyle yaparım.
  • 11-09-2022, 22:41:40
    #4
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sebebini vs sormadılar mı hocam, bazı arkadaşlar randevudan sonra twitter üzerinden yazmışlar nvi hesabına öyle hızlı bir şekilde gelmiş belki öyle yaparım.
    Şöyle ben arkadaşlarımın 1-2 ay gibi gelmemesi durumundan dolayı direkt benim bu şekilde bir aciliyetim var çünkü pasaportunun çıkartılması gerekli çalışma yapacağım şirkete en kısa sürede göndermem gerekiyor izinlerini ve belgelerimin hazırlanması için 1 ay gibi bir süreye sarkarsa anlaşmış olduğum şirkette işe giremeyeceğimi belirtim bunun için bir dilekçe yazdım sadece
    Bilet vb birşey göstermek ve dilekçeye eklemek mantıklı olur
  • 11-09-2022, 22:48:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Basvurdugum gün kargoya verildi hızlısını tanımadım daha
  • 11-09-2022, 22:50:05
    #6
    Mustf_sr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basvurdugum gün kargoya verildi hızlısını tanımadım daha
    Hangi ilçeden başvurdunuz hocam, ben de anlayamadım kimisine 1 hafta geçmeden geliyor kimisine aylar sonra. Bordo pasaport alacağım ben, siz de mi bordo aldınız?
  • 11-09-2022, 22:50:25
    #7
    ben acele etmesini söylemedim ama 1 haftada geldi .
    genel olarak çabuk geliyor zaten
    • tiptu
    tiptu bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 11-09-2022, 22:51:52
    #8
    buykpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 1 hafta içinde aldım
    Tek yaptığım randevuda Gideceğimi aciliyetimin olduğunu belirten bir dilekçe yazmak oldu ve 3 gün sonra 199 mu neydi orayı arayıp birkez daha belirtim durumun aciliyetini vs
    Fakat bilet vb birşey göstermedim randevuda ki ilgilenen kişiye aciliyetimi anlatıp dilekçemi yazdım
    Mustf_sr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basvurdugum gün kargoya verildi hızlısını tanımadım daha
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben acele etmesini söylemedim ama 1 haftada geldi .
    genel olarak çabuk geliyor zaten
    Ben istanbuldayım ondan olabilir mi acaba yoğunluk vs, pasaportlar ankarada bastırılıyormuş.
  • 11-09-2022, 22:52:51
    #9
    Üyeliği durduruldu
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben istanbuldayım ondan olabilir mi acaba yoğunluk vs, pasaportlar ankarada bastırılıyormuş.
    Müdüre cıkın belirtin hemen fax cekıyor kargoya verıliyor anında