Ben 1 hafta içinde aldım
Tek yaptığım randevuda Gideceğimi aciliyetimin olduğunu belirten bir dilekçe yazmak oldu ve 3 gün sonra 199 mu neydi orayı arayıp birkez daha belirtim durumun aciliyetini vs
Fakat bilet vb birşey göstermedim randevuda ki ilgilenen kişiye aciliyetimi anlatıp dilekçemi yazdım