buykpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 1 hafta içinde aldım
Tek yaptığım randevuda Gideceğimi aciliyetimin olduğunu belirten bir dilekçe yazmak oldu ve 3 gün sonra 199 mu neydi orayı arayıp birkez daha belirtim durumun aciliyetini vs
Fakat bilet vb birşey göstermedim randevuda ki ilgilenen kişiye aciliyetimi anlatıp dilekçemi yazdım
Sebebini vs sormadılar mı hocam, bazı arkadaşlar randevudan sonra twitter üzerinden yazmışlar nvi hesabına öyle hızlı bir şekilde gelmiş belki öyle yaparım.