Ben 1 hafta içinde aldım
Tek yaptığım randevuda Gideceğimi aciliyetimin olduğunu belirten bir dilekçe yazmak oldu ve 3 gün sonra 199 mu neydi orayı arayıp birkez daha belirtim durumun aciliyetini vs
Fakat bilet vb birşey göstermedim randevuda ki ilgilenen kişiye aciliyetimi anlatıp dilekçemi yazdım
Basvurdugum gün kargoya verildi hızlısını tanımadım daha
ben acele etmesini söylemedim ama 1 haftada geldi .
genel olarak çabuk geliyor zaten
Ben istanbuldayım ondan olabilir mi acaba yoğunluk vs, pasaportlar ankarada bastırılıyormuş.