buykpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 1 hafta içinde aldım
Tek yaptığım randevuda Gideceğimi aciliyetimin olduğunu belirten bir dilekçe yazmak oldu ve 3 gün sonra 199 mu neydi orayı arayıp birkez daha belirtim durumun aciliyetini vs
Fakat bilet vb birşey göstermedim randevuda ki ilgilenen kişiye aciliyetimi anlatıp dilekçemi yazdım
Mustf_sr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Basvurdugum gün kargoya verildi hızlısını tanımadım daha
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben acele etmesini söylemedim ama 1 haftada geldi .
genel olarak çabuk geliyor zaten
Ben istanbuldayım ondan olabilir mi acaba yoğunluk vs, pasaportlar ankarada bastırılıyormuş.