tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sebebini vs sormadılar mı hocam, bazı arkadaşlar randevudan sonra twitter üzerinden yazmışlar nvi hesabına öyle hızlı bir şekilde gelmiş belki öyle yaparım.
Şöyle ben arkadaşlarımın 1-2 ay gibi gelmemesi durumundan dolayı direkt benim bu şekilde bir aciliyetim var çünkü pasaportunun çıkartılması gerekli çalışma yapacağım şirkete en kısa sürede göndermem gerekiyor izinlerini ve belgelerimin hazırlanması için 1 ay gibi bir süreye sarkarsa anlaşmış olduğum şirkette işe giremeyeceğimi belirtim bunun için bir dilekçe yazdım sadece
Bilet vb birşey göstermek ve dilekçeye eklemek mantıklı olur