• 22-08-2022, 15:46:15
    #1
    Öncelikle hepinize merhaba!
    Babam personel taşıma işi ile uğraşıyor ve günlük puantaj çıkartması için Excelde dakikalarca uğraşıyor bende hem gelecekte bu işi yapmak için hemde bir faydam dokunması için ona personel taşıma programı yapmak istiyorum. Daha önceden grafik tasarım ile uğraştım ve şuana kadar hiç program yapmadığım için ona dair hiçbir bilgim yok bu yüzden size sormak istedim


    https://youtu.be/juulWERA3UI


    https://youtu.be/PFx28pvEB7M


    Tam olarak yapmak istediğim program bu şekilde artık 1 haftada mı yoksa 1 ayda mı yaparız orası belli değil ama bu şekilde bir program yapmam için hangi programlama dili ve ve o programlama dili üzerine ders veren youtube kanalı varsa yardımcı olursanız gerçekten çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim
  • Kabul Edilen Cevap
    • C# ile bu tarz uygulamalar yapabilirsiniz hocam. Youtube vb. bir sürü eğitim var hepsine bakıp size göre en iyi anlatanı bulursanız daha iyi olur.
  • 22-08-2022, 15:48:41
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    C# ile bu tarz uygulamalar yapabilirsiniz hocam. Youtube vb. bir sürü eğitim var hepsine bakıp size göre en iyi anlatanı bulursanız daha iyi olur.
  • 22-08-2022, 16:00:23
    #3
    TuorElanesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    C# ile bu tarz uygulamalar yapabilirsiniz hocam. Youtube vb. bir sürü eğitim var hepsine bakıp size göre en iyi anlatanı bulursanız daha iyi olur.
    Verdiğiniz fikirden dolayı öncelikle teşekkür ederim hocam. C# yerine Python da kullansak yine bu şekilde bir program yapabilirmiyiz, arasındaki farklar nelerdir?
  • 22-08-2022, 16:08:09
    #4
    neden masa ustu yapıyorsunuz ki
    web tabanlı yapın heryerde kullanın
  • 22-08-2022, 16:10:04
    #5
    sytheloxgraphiC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdiğiniz fikirden dolayı öncelikle teşekkür ederim hocam. C# yerine Python da kullansak yine bu şekilde bir program yapabilirmiyiz, arasındaki farklar nelerdir?
    Pyhton ilede yapabilirsiniz hocam. C# ile yapılan hemen hemen her şeyi pyhton ilede yapabilirsiniz. Pyhton ile kod yazmak daha kolay ve hızlı.
  • 22-08-2022, 16:19:47
    #6
    bagimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden masa ustu yapıyorsunuz ki
    web tabanlı yapın heryerde kullanın
    İlerki günlerde geliştirirsek diğer şirketlerinde kullanımına sunmayı düşünüyorumda web tabanlı yaparsak sadece online olarak yapmazmı
    Program olursa offline olarakda kullanılabilir diye düşündümde
  • 22-08-2022, 16:20:22
    #7
    TuorElanesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pyhton ilede yapabilirsiniz hocam. C# ile yapılan hemen hemen her şeyi pyhton ilede yapabilirsiniz. Pyhton ile kod yazmak daha kolay ve hızlı.
    Tamamdır tekrardan teşekkür ederim hocam sağolun.
  • 22-08-2022, 16:22:24
    #8
    sytheloxgraphiC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlerki günlerde geliştirirsek diğer şirketlerinde kullanımına sunmayı düşünüyorumda web tabanlı yaparsak sadece online olarak yapmazmı
    Program olursa offline olarakda kullanılabilir diye düşündümde
    hocam offline mi kaldı internet kullanım oranı %90 a çıkmış. yarın ayrı noktalarda kullanak isteseniz işiniz zor
  • 22-08-2022, 16:31:51
    #9
    bagimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam offline mi kaldı internet kullanım oranı %90 a çıkmış. yarın ayrı noktalarda kullanak isteseniz işiniz zor
    Evet aslında haklısınız hocam fakat kendimden bir örnek vereyim mesela bir fabrika ile iş yapıyorsunuz ve ay sonu hesapta uyuşmazlık oldu bunun için laptopunu alıp fabrikaya veya başka biryere gidince internet lazım oluyor ve bunun içinde telefondaki interneti kullanıyorsunuz ki bizim çevrede fabrikalar vs. genellikle şehirden uzak bir yerde olduğu için telefon çekmediği oluyor ve bunun gibi sıkıntılar çıktığından dolayı bu şekilde karar aldım ama yinede fikriniz için teşekkür ederim bir ara tekrardan düşüneceğim hocam