bagimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam offline mi kaldı internet kullanım oranı %90 a çıkmış. yarın ayrı noktalarda kullanak isteseniz işiniz zor
Evet aslında haklısınız hocam fakat kendimden bir örnek vereyim mesela bir fabrika ile iş yapıyorsunuz ve ay sonu hesapta uyuşmazlık oldu bunun için laptopunu alıp fabrikaya veya başka biryere gidince internet lazım oluyor ve bunun içinde telefondaki interneti kullanıyorsunuz ki bizim çevrede fabrikalar vs. genellikle şehirden uzak bir yerde olduğu için telefon çekmediği oluyor ve bunun gibi sıkıntılar çıktığından dolayı bu şekilde karar aldım ama yinede fikriniz için teşekkür ederim bir ara tekrardan düşüneceğim hocam