neden masa ustu yapıyorsunuz ki
web tabanlı yapın heryerde kullanın
İlerki günlerde geliştirirsek diğer şirketlerinde kullanımına sunmayı düşünüyorumda web tabanlı yaparsak sadece online olarak yapmazmı
Program olursa offline olarakda kullanılabilir diye düşündümde