sytheloxgraphiC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlerki günlerde geliştirirsek diğer şirketlerinde kullanımına sunmayı düşünüyorumda web tabanlı yaparsak sadece online olarak yapmazmı
Program olursa offline olarakda kullanılabilir diye düşündümde
hocam offline mi kaldı internet kullanım oranı %90 a çıkmış. yarın ayrı noktalarda kullanak isteseniz işiniz zor