İlerki günlerde geliştirirsek diğer şirketlerinde kullanımına sunmayı düşünüyorumda web tabanlı yaparsak sadece online olarak yapmazmı
Program olursa offline olarakda kullanılabilir diye düşündümde
hocam offline mi kaldı internet kullanım oranı %90 a çıkmış. yarın ayrı noktalarda kullanak isteseniz işiniz zor