Öncelikle hepinize merhaba!
Babam personel taşıma işi ile uğraşıyor ve günlük puantaj çıkartması için Excelde dakikalarca uğraşıyor bende hem gelecekte bu işi yapmak için hemde bir faydam dokunması için ona personel taşıma programı yapmak istiyorum. Daha önceden grafik tasarım ile uğraştım ve şuana kadar hiç program yapmadığım için ona dair hiçbir bilgim yok bu yüzden size sormak istedim


https://youtu.be/juulWERA3UI


https://youtu.be/PFx28pvEB7M


Tam olarak yapmak istediğim program bu şekilde artık 1 haftada mı yoksa 1 ayda mı yaparız orası belli değil ama bu şekilde bir program yapmam için hangi programlama dili ve ve o programlama dili üzerine ders veren youtube kanalı varsa yardımcı olursanız gerçekten çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim