• 29-07-2022, 19:13:53
    #10
    TeknoBlogg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Exper orjinal parça fiyatı yazar + üzerine işçilik payını belirler türkiye şartlarına göre = sigortaya kaza bedeli + işçilik masrafı yazılır = sonuç pert olmayan araçlar bile yüksek modeldekiler misal bir iki airbag açtığındaa pert sınıfına yazılır. Türkiye'deki BEDELLER ÇOK ARTI, KAZA YAPMADAN ÖNCE ARAÇ KULLANMAYI BU ORTAMDA VE BU KRİZDE BİR KEZ DAHA DÜŞÜNÜN :/

    Sigortaya yazılmasını istemiyorsanız eğer tek tarafın demesiyle değil iki taraf anlaşmalı yapılır. Masrafı cebinden karşılatırsın. Böylelikle Sigortaya bulaştırmadan aranızda halletmiş olursunuz. Kaza raporlarına da yansımaz telefon sorgularında
    parça değişmediki göçük düzeltildi ufak biyere max 3 bin alacağını söyleyen usta yaptı
  • 29-07-2022, 19:19:45
    #11
    mrpres adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parça değişmediki göçük düzeltildi ufak biyere max 3 bin alacağını söyleyen usta yaptı
    Şu zamanda herkes işin piri olmuş. Babamın çok güzel bir sözü var. Herkesin malı kendine ferrari, Kimsenin arabasına dokunma, adam çürük anadoluna bile ferrari gözüyle bakıyor. Burnundan kıl aldırmazlar, cebindeki paranı sömürürler sanayilerde, dökük aracını bile sıfır yaptırırlar derdi. Aklıma o geldi şimdi.

    Allah yardımcınız olsun.
  • 29-07-2022, 20:29:21
    #12
    TeknoBlogg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu zamanda herkes işin piri olmuş. Babamın çok güzel bir sözü var. Herkesin malı kendine ferrari, Kimsenin arabasına dokunma, adam çürük anadoluna bile ferrari gözüyle bakıyor. Burnundan kıl aldırmazlar, cebindeki paranı sömürürler sanayilerde, dökük aracını bile sıfır yaptırırlar derdi. Aklıma o geldi şimdi.

    Allah yardımcınız olsun.
    Amin abi.
    şimdi anlamadığım bu tutar sadece karşı tarafın hasar masrafıymış yapan usta 4 bin istedi peki neden bu eksper gelince iş karıştı göçük düzeltmeye 12 bin nasıl istiyolar
  • 29-07-2022, 20:38:38
    #13
    mrpres adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin abi.
    şimdi anlamadığım bu tutar sadece karşı tarafın hasar masrafıymış yapan usta 4 bin istedi peki neden bu eksper gelince iş karıştı göçük düzeltmeye 12 bin nasıl istiyolar
    O işte bir iş var. Nerelere yazıldığına bak tutarların raporu iste experden. https://eksisozluk.com/sisirilmis-hasar-kaydi--5037372 sigorta şişirme şikayetleri biraz oku