TeknoBlogg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Exper orjinal parça fiyatı yazar + üzerine işçilik payını belirler türkiye şartlarına göre = sigortaya kaza bedeli + işçilik masrafı yazılır = sonuç pert olmayan araçlar bile yüksek modeldekiler misal bir iki airbag açtığındaa pert sınıfına yazılır. Türkiye'deki BEDELLER ÇOK ARTI, KAZA YAPMADAN ÖNCE ARAÇ KULLANMAYI BU ORTAMDA VE BU KRİZDE BİR KEZ DAHA DÜŞÜNÜN :/

Sigortaya yazılmasını istemiyorsanız eğer tek tarafın demesiyle değil iki taraf anlaşmalı yapılır. Masrafı cebinden karşılatırsın. Böylelikle Sigortaya bulaştırmadan aranızda halletmiş olursunuz. Kaza raporlarına da yansımaz telefon sorgularında
parça değişmediki göçük düzeltildi ufak biyere max 3 bin alacağını söyleyen usta yaptı