parça değişmediki göçük düzeltildi ufak biyere max 3 bin alacağını söyleyen usta yaptı
Şu zamanda herkes işin piri olmuş. Babamın çok güzel bir sözü var. Herkesin malı kendine ferrari, Kimsenin arabasına dokunma, adam çürük anadoluna bile ferrari gözüyle bakıyor. Burnundan kıl aldırmazlar, cebindeki paranı sömürürler sanayilerde, dökük aracını bile sıfır yaptırırlar derdi. Aklıma o geldi şimdi.
Allah yardımcınız olsun.