Amin abi.
şimdi anlamadığım bu tutar sadece karşı tarafın hasar masrafıymış yapan usta 4 bin istedi peki neden bu eksper gelince iş karıştı göçük düzeltmeye 12 bin nasıl istiyolar
O işte bir iş var. Nerelere yazıldığına bak tutarların raporu iste experden.
https://eksisozluk.com/sisirilmis-hasar-kaydi--5037372 sigorta şişirme şikayetleri biraz oku