Şu zamanda herkes işin piri olmuş. Babamın çok güzel bir sözü var. Herkesin malı kendine ferrari, Kimsenin arabasına dokunma, adam çürük anadoluna bile ferrari gözüyle bakıyor. Burnundan kıl aldırmazlar, cebindeki paranı sömürürler sanayilerde, dökük aracını bile sıfır yaptırırlar derdi. Aklıma o geldi şimdi.
Allah yardımcınız olsun.
Amin abi.
şimdi anlamadığım bu tutar sadece karşı tarafın hasar masrafıymış yapan usta 4 bin istedi peki neden bu eksper gelince iş karıştı göçük düzeltmeye 12 bin nasıl istiyolar