• 27-07-2022, 16:38:55
    #1
    Selamlar,

    4 yıldır home office olarak çalışıyorum, artık bi ünivresite deneyimini yaşamak istiyorum fakat hem iş hem okul biraz zor gibi geldi. Daha önce deneyimi olanlar için sormak isterim vardiyalı bir sistemde örgün olarak üniversite okuyanlar nasıl bir zorluk yaşadı ? Açık öğretim okuyanlar nasıl bir deneyime sahip öğrenmek isterim.
  • Kabul Edilen Cevap
    • üniversite deneyimi demek zaten örgün demek.
      üniversiteyi deneyimlemek istemeyenler açıköğretim tercih ediyor.

      üniversite sadece diploma değil. ortam, arkadaşlıklar, zorlu süreçler, stresli süreçler, eğer evden hiç çıkmamış bir listeliyseniz ev mücadelesi, geçim mücadelesi, kazık yeme, belki kazık atma, kendi ayaklarınızın üzerinde durma süreci kısacası. yani üniversite okumak tamamı ile bir bütün ve her bir aşaması bir deneyim. buna göre değerlendirirseniz daha iyi olur. bazıları için evden kaçış, bazıları için eğlence, bazıları için hayallerine giden yol. Sorunuzun cevabı kendi içinizde.
  • 27-07-2022, 16:40:19
    #2
    ben 2.öğretim okudum sabah 8den öğlen 3e kadar çalıştım 3te çıkıp 5te okuluma varıyodum karşıya geçiyodum. 9'da ders bitiyodu 11de evde oluyodum haftanın 3 günü böyleydi. Çok yorucu oluyor ama onu belirteyim
  • 27-07-2022, 16:43:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bölüm önemli bu konuda üstad
  • 27-07-2022, 16:50:16
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Üyeliği durduruldu
    üniversite deneyimi demek zaten örgün demek.
    üniversiteyi deneyimlemek istemeyenler açıköğretim tercih ediyor.

    üniversite sadece diploma değil. ortam, arkadaşlıklar, zorlu süreçler, stresli süreçler, eğer evden hiç çıkmamış bir listeliyseniz ev mücadelesi, geçim mücadelesi, kazık yeme, belki kazık atma, kendi ayaklarınızın üzerinde durma süreci kısacası. yani üniversite okumak tamamı ile bir bütün ve her bir aşaması bir deneyim. buna göre değerlendirirseniz daha iyi olur. bazıları için evden kaçış, bazıları için eğlence, bazıları için hayallerine giden yol. Sorunuzun cevabı kendi içinizde.
  • 27-07-2022, 16:52:11
    #5
    Halil0707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üniversite deneyimi demek zaten örgün demek.
    üniversiteyi deneyimlemek istemeyenler açıköğretim tercih ediyor.

    üniversite sadece diploma değil. ortam, arkadaşlıklar, zorlu süreçler, stresli süreçler, eğer evden hiç çıkmamış bir listeliyseniz ev mücadelesi, geçim mücadelesi, kazık yeme, belki kazık atma, kendi ayaklarınızın üzerinde durma süreci kısacası. yani üniversite okumak tamamı ile bir bütün ve her bir aşaması bir deneyim. buna göre değerlendirirseniz daha iyi olur. bazıları için evden kaçış, bazıları için eğlence, bazıları için hayallerine giden yol. Sorunuzun cevabı kendi içinizde.
    İçinizi dökmüşsünüz resmen Allaha şükür evden dışarı çıkıp ortamlara gidebiliyorum sorun yok, üniversite deneyimini de yaşamak istiyorum ama iş bu noktada çok zorlayacak diye düşünüyorum ondan dolayı sormak istedim.
  • 27-07-2022, 16:54:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ben örgün ve açıktan 2 bölüm bitirdim ve yıllar oldu. ben sorunlu şekilde okumadım bayağı rahattım. hem çalışıp hem okulu aradan çıkardım keyifliydi.

    ortalama bir cevap vermeye çalıştım. gördüğüm kadarı ile insanlar bu şekilde okuyor günümüzde.
    MuhammedSefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçinizi dökmüşsünüz resmen Allaha şükür evden dışarı çıkıp ortamlara gidebiliyorum sorun yok, üniversite deneyimini de yaşamak istiyorum ama iş bu noktada çok zorlayacak diye düşünüyorum ondan dolayı sormak istedim.