Selamlar,
4 yıldır home office olarak çalışıyorum, artık bi ünivresite deneyimini yaşamak istiyorum fakat hem iş hem okul biraz zor gibi geldi. Daha önce deneyimi olanlar için sormak isterim vardiyalı bir sistemde örgün olarak üniversite okuyanlar nasıl bir zorluk yaşadı ? Açık öğretim okuyanlar nasıl bir deneyime sahip öğrenmek isterim.
Örgün mü açık öğretim mi ?
5
●152
- 27-07-2022, 16:38:55
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 27-07-2022, 16:50:16Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Üyeliği durdurulduüniversite deneyimi demek zaten örgün demek.
üniversiteyi deneyimlemek istemeyenler açıköğretim tercih ediyor.
üniversite sadece diploma değil. ortam, arkadaşlıklar, zorlu süreçler, stresli süreçler, eğer evden hiç çıkmamış bir listeliyseniz ev mücadelesi, geçim mücadelesi, kazık yeme, belki kazık atma, kendi ayaklarınızın üzerinde durma süreci kısacası. yani üniversite okumak tamamı ile bir bütün ve her bir aşaması bir deneyim. buna göre değerlendirirseniz daha iyi olur. bazıları için evden kaçış, bazıları için eğlence, bazıları için hayallerine giden yol. Sorunuzun cevabı kendi içinizde. - 27-07-2022, 16:52:11İçinizi dökmüşsünüz resmenHalil0707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allaha şükür evden dışarı çıkıp ortamlara gidebiliyorum sorun yok, üniversite deneyimini de yaşamak istiyorum ama iş bu noktada çok zorlayacak diye düşünüyorum ondan dolayı sormak istedim.
- 27-07-2022, 16:54:12Üyeliği durdurulduben örgün ve açıktan 2 bölüm bitirdim ve yıllar oldu. ben sorunlu şekilde okumadım bayağı rahattım. hem çalışıp hem okulu aradan çıkardım keyifliydi.
ortalama bir cevap vermeye çalıştım. gördüğüm kadarı ile insanlar bu şekilde okuyor günümüzde.
MuhammedSefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allaha şükür evden dışarı çıkıp ortamlara gidebiliyorum sorun yok, üniversite deneyimini de yaşamak istiyorum ama iş bu noktada çok zorlayacak diye düşünüyorum ondan dolayı sormak istedim.