ben örgün ve açıktan 2 bölüm bitirdim ve yıllar oldu. ben sorunlu şekilde okumadım bayağı rahattım. hem çalışıp hem okulu aradan çıkardım keyifliydi.

ortalama bir cevap vermeye çalıştım. gördüğüm kadarı ile insanlar bu şekilde okuyor günümüzde.
MuhammedSefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçinizi dökmüşsünüz resmen Allaha şükür evden dışarı çıkıp ortamlara gidebiliyorum sorun yok, üniversite deneyimini de yaşamak istiyorum ama iş bu noktada çok zorlayacak diye düşünüyorum ondan dolayı sormak istedim.