Selamlar,
4 yıldır home office olarak çalışıyorum, artık bi ünivresite deneyimini yaşamak istiyorum fakat hem iş hem okul biraz zor gibi geldi. Daha önce deneyimi olanlar için sormak isterim vardiyalı bir sistemde örgün olarak üniversite okuyanlar nasıl bir zorluk yaşadı ? Açık öğretim okuyanlar nasıl bir deneyime sahip öğrenmek isterim.