Konu
Örgün mü açık öğretim mi ?
27-07-2022, 16:40:19
#2
Gokenim
ben 2.öğretim okudum sabah 8den öğlen 3e kadar çalıştım 3te çıkıp 5te okuluma varıyodum karşıya geçiyodum. 9'da ders bitiyodu 11de evde oluyodum haftanın 3 günü böyleydi. Çok yorucu oluyor ama onu belirteyim