üniversite deneyimi demek zaten örgün demek.
üniversiteyi deneyimlemek istemeyenler açıköğretim tercih ediyor.
üniversite sadece diploma değil. ortam, arkadaşlıklar, zorlu süreçler, stresli süreçler, eğer evden hiç çıkmamış bir listeliyseniz ev mücadelesi, geçim mücadelesi, kazık yeme, belki kazık atma, kendi ayaklarınızın üzerinde durma süreci kısacası. yani üniversite okumak tamamı ile bir bütün ve her bir aşaması bir deneyim. buna göre değerlendirirseniz daha iyi olur. bazıları için evden kaçış, bazıları için eğlence, bazıları için hayallerine giden yol. Sorunuzun cevabı kendi içinizde.
İçinizi dökmüşsünüz resmen

Allaha şükür evden dışarı çıkıp ortamlara gidebiliyorum sorun yok, üniversite deneyimini de yaşamak istiyorum ama iş bu noktada çok zorlayacak diye düşünüyorum ondan dolayı sormak istedim.