FiKRAL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Subaylık ve astsubaylık
26
●888
- 11-07-2022, 21:00:41Emir olarak dediğiniz doğru ama çalışma olarak sanırım en ağır çalışanlar onlar gecesi gündüzleri yok bir gün orada bir gün burada törenler, birlik denetimleri, projelere katılmalar, semineler, yurtdışı ziyaretleri vs daha sayamadığım bir çok şey.
- 11-07-2022, 21:08:38Yok hocam hür general derken askerliğini bitirip hür olanlardan bahsediyor babamarpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2022, 22:09:50Yedek astsubay 12 ay gitti kardeşimin arkadaşı.FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama yalovada şuan istanbula gelebiliyor haftasonu nöbeti olmazsa 3-4 gün kalıyor falan. Ama angarya çok diye memnun değil - 11-07-2022, 22:13:35Askersen her zaman bir üssün var. Ama astsubaysan üssün daha çok olur. Çünkü subaylarda direk senin üssün oluyor. Örneğin 20 seneni vermişsin kıdemli başçavuş olmuşsun yeni mezun bir teğmen senin komutanın oluyor. O yüzden subay olmak daha mantıklı gibi. Hem maaş olarak da daha üst. Bence subay olmayacaksan asker olma, hoş zaten sanatkar adamsın niye aklına böyle gereksiz bir fikir girdi onu da anlamadımFiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2022, 22:15:27Askerliği meslek edinmek istemiyorum hocam zorunlu askerliğe gideceğim. Er olarak gitmek yerine subay olarak başvurdum ama subaylık çıkmazsa diye astsubaylığa da mı başvursam emin olamadım çünkü çok kişi astsubay olacağına er olarak git gel astsubaylık erlikten kötü diyorVBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2022, 22:19:53Yaptığın yere göre değişmekle beraber, ben askerken AMM'deki asteğmenle her selamlaşmamızda bize ne kadar imrendiğini söyler bizde onla biraz eğlenir nöbete giderdikFiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz soğukta 2 saat nöbet tutarken o sıcak AMM'de tüm gece nöbet tutardı. Biz 5. ayda gittik o heralde bir 7 ay daha falan kaldı 
İlla rütbeli gideceğim diyorsan subay daha mantıklı. Hem astsubaylar sana çok bulaşmazlar, hem de iyi bir komutana denk gelirsen güzel güzel geçinir gidersin.
