FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Babama sorduğumda en rahatı hürgeneral diyor
Emir olarak dediğiniz doğru ama çalışma olarak sanırım en ağır çalışanlar onlar gecesi gündüzleri yok bir gün orada bir gün burada törenler, birlik denetimleri, projelere katılmalar, semineler, yurtdışı ziyaretleri vs daha sayamadığım bir çok şey.