• 11-07-2022, 21:00:41
    #19
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babama sorduğumda en rahatı hürgeneral diyor
    Emir olarak dediğiniz doğru ama çalışma olarak sanırım en ağır çalışanlar onlar gecesi gündüzleri yok bir gün orada bir gün burada törenler, birlik denetimleri, projelere katılmalar, semineler, yurtdışı ziyaretleri vs daha sayamadığım bir çok şey.
  • 11-07-2022, 21:08:38
    #20
    TASARIM AJANSI
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emir olarak dediğiniz doğru ama çalışma olarak sanırım en ağır çalışanlar onlar gecesi gündüzleri yok bir gün orada bir gün burada törenler, birlik denetimleri, projelere katılmalar, semineler, yurtdışı ziyaretleri vs daha sayamadığım bir çok şey.
    Yok hocam hür general derken askerliğini bitirip hür olanlardan bahsediyor babam
  • 11-07-2022, 21:14:44
    #21
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En rahatı genel kurmay başkanı mı
    Olmadı mı
  • 11-07-2022, 22:09:50
    #22
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşiniz yedek subay mı yedek astsubay mı hocam
    Yedek astsubay 12 ay gitti kardeşimin arkadaşı.
    Ama yalovada şuan istanbula gelebiliyor haftasonu nöbeti olmazsa 3-4 gün kalıyor falan. Ama angarya çok diye memnun değil
  • 11-07-2022, 22:13:35
    #23
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba. Askerde subaylığın çok güzel olduğunu ama astsubaylığın çok fazla mesuliyet altında olduğunu erden bile daha zor olduğunu duydum. Bu konuda tecrübesi olan varsa beni de aydınlatabilir mi astsubaylık hakkında ne düşünüyorsunuz
    Askersen her zaman bir üssün var. Ama astsubaysan üssün daha çok olur. Çünkü subaylarda direk senin üssün oluyor. Örneğin 20 seneni vermişsin kıdemli başçavuş olmuşsun yeni mezun bir teğmen senin komutanın oluyor. O yüzden subay olmak daha mantıklı gibi. Hem maaş olarak da daha üst. Bence subay olmayacaksan asker olma, hoş zaten sanatkar adamsın niye aklına böyle gereksiz bir fikir girdi onu da anlamadım
  • 11-07-2022, 22:15:27
    #24
    TASARIM AJANSI
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askersen her zaman bir üssün var. Ama astsubaysan üssün daha çok olur. Çünkü subaylarda direk senin üssün oluyor. Örneğin 20 seneni vermişsin kıdemli başçavuş olmuşsun yeni mezun bir teğmen senin komutanın oluyor. O yüzden subay olmak daha mantıklı gibi. Hem maaş olarak da daha üst. Bence subay olmayacaksan asker olma, hoş zaten sanatkar adamsın niye aklına böyle gereksiz bir fikir girdi onu da anlamadım
    Askerliği meslek edinmek istemiyorum hocam zorunlu askerliğe gideceğim. Er olarak gitmek yerine subay olarak başvurdum ama subaylık çıkmazsa diye astsubaylığa da mı başvursam emin olamadım çünkü çok kişi astsubay olacağına er olarak git gel astsubaylık erlikten kötü diyor
  • 11-07-2022, 22:19:53
    #25
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerliği meslek edinmek istemiyorum hocam zorunlu askerliğe gideceğim. Er olarak gitmek yerine subay olarak başvurdum ama subaylık çıkmazsa diye astsubaylığa da mı başvursam emin olamadım çünkü çok kişi astsubay olacağına er olarak git gel astsubaylık erlikten kötü diyor
    Yaptığın yere göre değişmekle beraber, ben askerken AMM'deki asteğmenle her selamlaşmamızda bize ne kadar imrendiğini söyler bizde onla biraz eğlenir nöbete giderdik Biz soğukta 2 saat nöbet tutarken o sıcak AMM'de tüm gece nöbet tutardı. Biz 5. ayda gittik o heralde bir 7 ay daha falan kaldı
    İlla rütbeli gideceğim diyorsan subay daha mantıklı. Hem astsubaylar sana çok bulaşmazlar, hem de iyi bir komutana denk gelirsen güzel güzel geçinir gidersin.
  • 12-07-2022, 02:28:37
    #26
    .best ONE 🏆
    Merhaba hem subay hem astsubay arkadaşım var yakın, yarın gün içinde whatsapptan yazarsanız sorularınızı cevaplamaya çalışırım hocam
  • 12-07-2022, 03:56:25
    #27
    Bu astsubaylıkta 26 yaş sınırı varmış sanırım 28 29 olanlar da 1 sene yapabiliyo mu bilen var mı