FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba. Askerde subaylığın çok güzel olduğunu ama astsubaylığın çok fazla mesuliyet altında olduğunu erden bile daha zor olduğunu duydum. Bu konuda tecrübesi olan varsa beni de aydınlatabilir mi astsubaylık hakkında ne düşünüyorsunuz
Askersen her zaman bir üssün var. Ama astsubaysan üssün daha çok olur. Çünkü subaylarda direk senin üssün oluyor. Örneğin 20 seneni vermişsin kıdemli başçavuş olmuşsun yeni mezun bir teğmen senin komutanın oluyor. O yüzden subay olmak daha mantıklı gibi. Hem maaş olarak da daha üst. Bence subay olmayacaksan asker olma, hoş zaten sanatkar adamsın niye aklına böyle gereksiz bir fikir girdi onu da anlamadım