VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askersen her zaman bir üssün var. Ama astsubaysan üssün daha çok olur. Çünkü subaylarda direk senin üssün oluyor. Örneğin 20 seneni vermişsin kıdemli başçavuş olmuşsun yeni mezun bir teğmen senin komutanın oluyor. O yüzden subay olmak daha mantıklı gibi. Hem maaş olarak da daha üst. Bence subay olmayacaksan asker olma, hoş zaten sanatkar adamsın niye aklına böyle gereksiz bir fikir girdi onu da anlamadım
Askerliği meslek edinmek istemiyorum hocam zorunlu askerliğe gideceğim. Er olarak gitmek yerine subay olarak başvurdum ama subaylık çıkmazsa diye astsubaylığa da mı başvursam emin olamadım çünkü çok kişi astsubay olacağına er olarak git gel astsubaylık erlikten kötü diyor