FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askerliği meslek edinmek istemiyorum hocam zorunlu askerliğe gideceğim. Er olarak gitmek yerine subay olarak başvurdum ama subaylık çıkmazsa diye astsubaylığa da mı başvursam emin olamadım çünkü çok kişi astsubay olacağına er olarak git gel astsubaylık erlikten kötü diyor
Yaptığın yere göre değişmekle beraber, ben askerken AMM'deki asteğmenle her selamlaşmamızda bize ne kadar imrendiğini söyler bizde onla biraz eğlenir nöbete giderdik Biz soğukta 2 saat nöbet tutarken o sıcak AMM'de tüm gece nöbet tutardı. Biz 5. ayda gittik o heralde bir 7 ay daha falan kaldı
İlla rütbeli gideceğim diyorsan subay daha mantıklı. Hem astsubaylar sana çok bulaşmazlar, hem de iyi bir komutana denk gelirsen güzel güzel geçinir gidersin.