FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşiniz yedek subay mı yedek astsubay mı hocam
Yedek astsubay 12 ay gitti kardeşimin arkadaşı.
Ama yalovada şuan istanbula gelebiliyor haftasonu nöbeti olmazsa 3-4 gün kalıyor falan. Ama angarya çok diye memnun değil