• 11-07-2022, 17:24:18
    #1
    Selamlar arkadaşlar, hayırlı bayramlar bol kazançlar.

    Paket satış projem bulunmakta tema giydirme paytr onayı falan şuan her şey tamam. Paketler de bir kaç düzenleme harici satışa hazır.

    Paket satış sitesi için vergi konusu hakkında bilgi sahibi bir arkadaş var mı?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Hocam bizimhesap eklentisi bulunmakta faturalar otomatik kesilip müşteriye mail yolu ile iletilecek o taraflı bilgim var lakin tamam kar marjı paket satış sitelerinde yüksek ama yine de kazancın %100 olmaması için smm panele bakiye yükledikçe mi fatura talep ediliyor? Bunun hakkında bir bilginiz var mı yada bayilik alacağım yerle falan mı görüşmem gerekli
      Bakiye yükledikçe talip edersiniz genelde öyle olur
  • 11-07-2022, 17:26:09
    #2
    Hocam bunun paketle ilgisi yok ülkemizde 1 TL kazancın bile vergisini vermelisiniz. Lakin paket satışta toplu fatura da kesebiliyorsunuz sanırım tek tek uğraşmak zorunda olmayabilirsiniz. Siz yinede mali müşavire sorun.
  • 11-07-2022, 17:26:57
    #3
    Ayrı bir bilgi olay yok her siparişe %18 kesiyorsunuz.
  • 11-07-2022, 17:28:17
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunun paketle ilgisi yok ülkemizde 1 TL kazancın bile vergisini vermelisiniz. Lakin paket satışta toplu fatura da kesebiliyorsunuz sanırım tek tek uğraşmak zorunda olmayabilirsiniz. Siz yinede mali müşavire sorun.
    Hocam bizimhesap eklentisi bulunmakta faturalar otomatik kesilip müşteriye mail yolu ile iletilecek o taraflı bilgim var lakin tamam kar marjı paket satış sitelerinde yüksek ama yine de kazancın %100 olmaması için smm panele bakiye yükledikçe mi fatura talep ediliyor? Bunun hakkında bir bilginiz var mı yada bayilik alacağım yerle falan mı görüşmem gerekli
  • 11-07-2022, 17:59:30
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizimhesap eklentisi bulunmakta faturalar otomatik kesilip müşteriye mail yolu ile iletilecek o taraflı bilgim var lakin tamam kar marjı paket satış sitelerinde yüksek ama yine de kazancın %100 olmaması için smm panele bakiye yükledikçe mi fatura talep ediliyor? Bunun hakkında bir bilginiz var mı yada bayilik alacağım yerle falan mı görüşmem gerekli
    Bakiye yükledikçe talip edersiniz genelde öyle olur
  • 11-07-2022, 18:30:05
    #6
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakiye yükledikçe talip edersiniz genelde öyle olur
    Teşekkür ederim hocam