Hocam bunun paketle ilgisi yok ülkemizde 1 TL kazancın bile vergisini vermelisiniz. Lakin paket satışta toplu fatura da kesebiliyorsunuz sanırım tek tek uğraşmak zorunda olmayabilirsiniz. Siz yinede mali müşavire sorun.