Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bunun paketle ilgisi yok ülkemizde 1 TL kazancın bile vergisini vermelisiniz. Lakin paket satışta toplu fatura da kesebiliyorsunuz sanırım tek tek uğraşmak zorunda olmayabilirsiniz. Siz yinede mali müşavire sorun.
Hocam bizimhesap eklentisi bulunmakta faturalar otomatik kesilip müşteriye mail yolu ile iletilecek o taraflı bilgim var lakin tamam kar marjı paket satış sitelerinde yüksek ama yine de kazancın %100 olmaması için smm panele bakiye yükledikçe mi fatura talep ediliyor? Bunun hakkında bir bilginiz var mı yada bayilik alacağım yerle falan mı görüşmem gerekli