Selamlar arkadaşlar, hayırlı bayramlar bol kazançlar.

Paket satış projem bulunmakta tema giydirme paytr onayı falan şuan her şey tamam. Paketler de bir kaç düzenleme harici satışa hazır.

Paket satış sitesi için vergi konusu hakkında bilgi sahibi bir arkadaş var mı?