Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bizimhesap eklentisi bulunmakta faturalar otomatik kesilip müşteriye mail yolu ile iletilecek o taraflı bilgim var lakin tamam kar marjı paket satış sitelerinde yüksek ama yine de kazancın %100 olmaması için smm panele bakiye yükledikçe mi fatura talep ediliyor? Bunun hakkında bir bilginiz var mı yada bayilik alacağım yerle falan mı görüşmem gerekli
Bakiye yükledikçe talip edersiniz genelde öyle olur