Merhaba R10 ailesi öncelikle günaydın herkese
yarın 18 olacağım ve şuan da gümrükte Şirkette çalışıyorum fakat ofis elemanı değilim Saha elemanıyım Yani gümrüğün içine evrak götürüp getiriyorum ofise işim çok yorucu değil
Fakat Bu genç yaşta böyle iş yapmak doğru mudur bilmiyorum İstanbul İçi yapabileceğim başka bi iş var mıdır.
Sizce yoksa Bu işten devam edip ileride kendi ofisimi açmak daha mı mantıklı (Abim) bu sektör içinde onunla sırt sırta verip bu yoldan devam mı edelim yoksa ben farklı bir işe mi başvurayım aldığım maaş asgari ücret+sigorta+yemek parasi
Yardımcı Olur musunuz
8
●100
- 06-07-2022, 11:17:51T1 diye bi evrak var hocam mesela bi Abla var o öğretecek yazmayi ofiste sadece T1 yazıyor aylık geliri 8-9 falan belki daha yüksek yavaş yavaş birşeyleri öğreniyorumospakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2022, 11:19:04evet asgari ücret çoğu insana yetmiyor herşey çok pahali fakat alacağım maaşın Bi kısmını biriktirmeyi düşünüyorum borçum veya baska birşeyim yokospakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2022, 11:20:04Benim veya bu forumda çoğunluğumuzun bilmediği bir evrak ve iş dalı. Kesinlikle insanlarla aranı iyi tut. Sadece T1 deme hepsinden bir şeyler kap çok yararına olur.berkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2022, 11:21:51T1 dediğimiz evrak yurtdışına gidecek tırların evrakları gümrükten çıkmalari için gerekli belgeler 3-4 veya 5-6 sene çalışıp ufak bi ofis açıp bu işi yapmayi düşünüyoruzospakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2022, 11:23:44Kendi işin gibi bir planın varsa tanıdığın muhabbet ettiğin her insan gelecekte müşterin, arkadaşın, ortağın veya rakibin olabilir. Onlarla aranı iyi tutmaya ve öğrenmeye bak derim.berkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2022, 11:24:50Sağolun teşekkür ederim yardımlarınız içinospakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle