• 06-07-2022, 11:12:45
    #1
    Sosyal Medya Yönetimi 🚀
    Merhaba R10 ailesi öncelikle günaydın herkese

    yarın 18 olacağım ve şuan da gümrükte Şirkette çalışıyorum fakat ofis elemanı değilim Saha elemanıyım Yani gümrüğün içine evrak götürüp getiriyorum ofise işim çok yorucu değil

    Fakat Bu genç yaşta böyle iş yapmak doğru mudur bilmiyorum İstanbul İçi yapabileceğim başka bi iş var mıdır.


    Sizce yoksa Bu işten devam edip ileride kendi ofisimi açmak daha mı mantıklı (Abim) bu sektör içinde onunla sırt sırta verip bu yoldan devam mı edelim yoksa ben farklı bir işe mi başvurayım aldığım maaş asgari ücret+sigorta+yemek parasi
  • 06-07-2022, 11:15:35
    #2
    Kal orda iş yok bilgi işlemciyim bende iş bulamıyorum
  • 06-07-2022, 11:16:50
    #3
    Başlangıçta düşük ücret deme orada yaptığın işe değil kazandığın insanlara, nasıl para kazandıklarına odaklan. Şuan aldığın şey para değil tecrübe olsun.
  • 06-07-2022, 11:17:51
    #4
    Sosyal Medya Yönetimi 🚀
    ospakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlangıçta düşük ücret deme orada yaptığın işe değil kazandığın insanlara, nasıl para kazandıklarına odaklan. Şuan aldığın şey para değil tecrübe olsun.
    T1 diye bi evrak var hocam mesela bi Abla var o öğretecek yazmayi ofiste sadece T1 yazıyor aylık geliri 8-9 falan belki daha yüksek yavaş yavaş birşeyleri öğreniyorum
  • 06-07-2022, 11:19:04
    #5
    Sosyal Medya Yönetimi 🚀
    ospakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlangıçta düşük ücret deme orada yaptığın işe değil kazandığın insanlara, nasıl para kazandıklarına odaklan. Şuan aldığın şey para değil tecrübe olsun.
    evet asgari ücret çoğu insana yetmiyor herşey çok pahali fakat alacağım maaşın Bi kısmını biriktirmeyi düşünüyorum borçum veya baska birşeyim yok
  • 06-07-2022, 11:20:04
    #6
    berkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    T1 diye bi evrak var hocam mesela bi Abla var o öğretecek yazmayi ofiste sadece T1 yazıyor aylık geliri 8-9 falan belki daha yüksek yavaş yavaş birşeyleri öğreniyorum
    Benim veya bu forumda çoğunluğumuzun bilmediği bir evrak ve iş dalı. Kesinlikle insanlarla aranı iyi tut. Sadece T1 deme hepsinden bir şeyler kap çok yararına olur.
  • 06-07-2022, 11:21:51
    #7
    Sosyal Medya Yönetimi 🚀
    ospakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim veya bu forumda çoğunluğumuzun bilmediği bir evrak ve iş dalı. Kesinlikle insanlarla aranı iyi tut. Sadece T1 deme hepsinden bir şeyler kap çok yararına olur.
    T1 dediğimiz evrak yurtdışına gidecek tırların evrakları gümrükten çıkmalari için gerekli belgeler 3-4 veya 5-6 sene çalışıp ufak bi ofis açıp bu işi yapmayi düşünüyoruz
  • 06-07-2022, 11:23:44
    #8
    berkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    T1 dediğimiz evrak yurtdışına gidecek tırların evrakları gümrükten çıkmalari için gerekli belgeler 3-4 veya 5-6 sene çalışıp ufak bi ofis açıp bu işi yapmayi düşünüyoruz
    Kendi işin gibi bir planın varsa tanıdığın muhabbet ettiğin her insan gelecekte müşterin, arkadaşın, ortağın veya rakibin olabilir. Onlarla aranı iyi tutmaya ve öğrenmeye bak derim.
  • 06-07-2022, 11:24:50
    #9
    Sosyal Medya Yönetimi 🚀
    ospakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi işin gibi bir planın varsa tanıdığın muhabbet ettiğin her insan gelecekte müşterin, arkadaşın, ortağın veya rakibin olabilir. Onlarla aranı iyi tutmaya ve öğrenmeye bak derim.
    Sağolun teşekkür ederim yardımlarınız için