berkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
T1 diye bi evrak var hocam mesela bi Abla var o öğretecek yazmayi ofiste sadece T1 yazıyor aylık geliri 8-9 falan belki daha yüksek yavaş yavaş birşeyleri öğreniyorum
Benim veya bu forumda çoğunluğumuzun bilmediği bir evrak ve iş dalı. Kesinlikle insanlarla aranı iyi tut. Sadece T1 deme hepsinden bir şeyler kap çok yararına olur.