Merhaba R10 ailesi öncelikle günaydın herkese

yarın 18 olacağım ve şuan da gümrükte Şirkette çalışıyorum fakat ofis elemanı değilim Saha elemanıyım Yani gümrüğün içine evrak götürüp getiriyorum ofise işim çok yorucu değil

Fakat Bu genç yaşta böyle iş yapmak doğru mudur bilmiyorum İstanbul İçi yapabileceğim başka bi iş var mıdır.


Sizce yoksa Bu işten devam edip ileride kendi ofisimi açmak daha mı mantıklı (Abim) bu sektör içinde onunla sırt sırta verip bu yoldan devam mı edelim yoksa ben farklı bir işe mi başvurayım aldığım maaş asgari ücret+sigorta+yemek parasi