ospakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlangıçta düşük ücret deme orada yaptığın işe değil kazandığın insanlara, nasıl para kazandıklarına odaklan. Şuan aldığın şey para değil tecrübe olsun.
T1 diye bi evrak var hocam mesela bi Abla var o öğretecek yazmayi ofiste sadece T1 yazıyor aylık geliri 8-9 falan belki daha yüksek yavaş yavaş birşeyleri öğreniyorum