ospakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlangıçta düşük ücret deme orada yaptığın işe değil kazandığın insanlara, nasıl para kazandıklarına odaklan. Şuan aldığın şey para değil tecrübe olsun.
evet asgari ücret çoğu insana yetmiyor herşey çok pahali fakat alacağım maaşın Bi kısmını biriktirmeyi düşünüyorum borçum veya baska birşeyim yok