xCanAlemdar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kyk borcu vergi dairesinde düştü
20
●1.046
- 20-06-2022, 17:41:53Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.banka hesaplarına bloke koyuyorlar giren parayı kullanamıyorsun gelir idaresi sitesinden ehaciz olayı var oradan banka bloke olayı var mı oldu mu bakabiliyorsun edevlet ile giriş yapılıyor
- 20-06-2022, 17:43:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baktım da yok daha tebligat bugün geldi. peki yapılandırma falan yapamaz mıyız. Taksit yapmayı gördüm de yapılandırmayı beceremedim - 20-06-2022, 17:45:01Hocam siz Twitter a bakmayın direkt resmi kanallara ulaşın, dilekçe yazıp ek olarak raporu ekleyin postalayın. Daha sonra arayın, cimere yazın. Bunlardan sonra Twitter a yazın.xCanAlemdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2022, 17:46:00yapılandırma sürekli olmuyor bence yılbaşına kadar bekle genelde af çıkıyor ozaman gidersen cezası varsa siliniyor 2 ayda bir ödeyecek şekilde yapılandırıyorsun ama hemen ödeyecem dersen gidip miktarın bir kısımını ödedikten sonra taksitlendirme yapıyorlar ama karşı tarafı ikna etmen gerek buna vergi dairesinde tanıdığın varsa yaparsınxCanAlemdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2022, 17:46:13Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
twitterdaki de kyk resmi hesabı oraya yazdım bi de arayayım bakalım ne olcak sonuç ödemeyecez de haciz gelmese bari - 20-06-2022, 17:59:42Aslında çok büyük bir para değil. Keşke yasal olsa da r10 da 1 gecede toplanır meblağxCanAlemdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2022, 18:02:25canın sagolsun hocam sorun yok bi şekil ödenir de ben yapılandırma falan diye düşünmüştüm onda da zamanı gelince oluyormuş sanırım sadece belirli aylarda senede 1 sefer falan bu sene daha açıklanmamışCherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2022, 19:29:23Öncelikle sıkıntı edecek bir durum yok. Bizzat yaşadım 1-2 gün evvel. İlk yapman gereken bulunduğun ilin vergi dairesine giderek e-haciz durumuna bakman olacak. Eğer e-haciz gelmişse bankalara da bloke bildirimi yapıyorlar ve hesapların bloke oluyor. Durumunu anlatacaksın icra servisine gelirim filan yok diye. O da insiyatif kullanırsa eğer 2 bin civarı bir ödeme yapar kalanını 36 aya kadar taksitlendirebilirsin. Yapılandırma günü veya dönemi olmasına gerek yok. Benim 275 ₺ lik MTV yi bile iki eşit takside böldüler