Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında çok büyük bir para değil. Keşke yasal olsa da r10 da 1 gecede toplanır meblağ…
canın sagolsun hocam sorun yok bi şekil ödenir de ben yapılandırma falan diye düşünmüştüm onda da zamanı gelince oluyormuş sanırım sadece belirli aylarda senede 1 sefer falan bu sene daha açıklanmamış